Toni Balažič

Upad lojalnosti slovenski znamki
Mladina
četrtek, 10. maj 2012 ob 12:20
Recesija vpliva na moč slovenske znamke in danes se ob morebitni višji ceni samo še 33 odstotkov vprašanih odloči za izdelek slovenske znamke, so razkrili podatki pomladanske raziskave...
 
Do samopreskrbe z vrtički, vlaganjem, s peko kruha
Delo
četrtek, 10. maj 2012 ob 12:00
Ljubljana – Kriza, ki ji ni videti konca, spreminja ravnanja potrošnikov, njihove nakupovalne navade, odnos do blagovnih znamk, tudi pri hrani, kažejo rezultati najnovejše ra­ziskave...
 
Manj Slovencev za slovenske izdelke ob višji ceni
Dnevnik
sreda, 9. maj 2012 ob 19:42
Recesija vpliva na moč slovenske znamke in danes se ob morebitni višji ceni samo še 33 odstotkov vprašanih odloči za izdelek slovenske znamke, so razkrili podatki pomladanske raziskave...
 
Manj Slovencev za slovenske izdelke ob višji ceni
SiOL.net
sreda, 9. maj 2012 ob 19:41
Ljubljana - Recesija vpliva na moč slovenske znamke in danes se ob morebitni višji ceni samo še 33 odstotkov vprašanih odloči za izdelek slovenske znamke.
 
Vse pogosteje sami pridelujemo sadje in zelenjavo
Večer
sreda, 9. maj 2012 ob 19:30
Recesija vpliva na moč slovenske znamke in danes se ob morebitni višji ceni samo še 33 odstotkov vprašanih odloči za izdelek slovenske znamke, so razkrili podatki pomladanske raziskave...
 
Kaj čaka novega šefa Mercatorja
Finance
torek, 8. maj 2012 ob 22:30
Nadzornikom sta se včeraj predstavila Toni Balažič in Drago Kavšek
 
Odločitev o prvaku Mercatorja čez deset dni
Delo
torek, 8. maj 2012 ob 22:11
Ljubljana − NS Mercatorja je danes temeljito zaslišal oba povabljena kandidata, Tonija Balažiča in Draga Kavška, ter pregledal prispele prijave, o izbiri pa bo odločil čez deset...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian